Často kladené otázky (FAQ)

Home Často kladené otázky (FAQ)

Často kladené otázky (FAQ)

01.Kolik asi stojí tato služba?

Cena služby není určena paušálně, ale odvíjí se od charakteru zboží v závislosti na váze zboží, velikosti a vzdálenosti dopravy od prodejce.

02.Jak dlouho to trvá?

Doba vyřízení je závislá na předání zboží prodejcem dopravci. V případě osobního odběru obvykle 2-3 dny, v případě přeposlání po ČR nebo na Slovensko celkově 3-5 dní.

03.Komu platím a v jaké měně?

Za zboží platíte na dobírku v Českých korunách nebo v Eurech na Slovensku.

04.Jaká je vaše dostupnost?

Jsem k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu na emailu info@allegronakup.cz. Ideálně v pracovní době od 8:00 do 16:00 na tel. čísle 603 206 466.

05.Potřebuji umět polsky?

Se mnou komunikujete v češtině a vše ostatní s polským prodejcem zajistím já. Moje polština je na úrovni rodilých mluvčích.

06.Je možno si zboží vyzvednout osobně?

Ano. V rámci ušetření za dopravu, pro kterou využívám obvykle služby PPL, si zboží můžete vyzvednout po předchozí dohodě osobně v Bohumíně.

Máte další otázky?

Buďme ve spojení

Moje adresa

Myslivecká 807, Bohumín, 735 31

Můj email

info@allegronakup.cz

Telefon

+420 603 206 466